Pàgines

dissabte, 22 de desembre del 2012

ELTEMPS...

Ahir, va ser el meu aniversari. “Per molts anys”, “Felicitats amb aquest dia tan especial”, “ Aniversariiii feliççççççççç, Aniversariiiiiiiiii feliççççççççççç.. et desit...” .

Familiars i amics, et recorden , que acabes de complir un any més i aquest fet , s’ha de celebrar, festejar... He finalitzat un altre període de temps de la meua vida. Un any més.

El temps, quin concepte més difós, diluït, transparent. El vull agafar amb les mans  però no sé on és. No el puc tocar, ni observar, ni aturar. No sé el color o la textura , la forma, la cara o la veu que té. Però està., ens envolta.

Tant se val,  si ja tinc un any més. El temps no s’atura, continua el seu llarg viatge invisible, il·limitat, infinit...

Ho torne  a dir, com m’agradaria atrapar-lo amb les mans, detenir-lo, parlar amb ell, que em contara  en quina parada de la vida em deixarà. Em deixarà, allí, fins que un altre temps  més permanent, més meu, més propi, anirà desfent-me a poc a poc. L’altre temps , no s’atura, ell continua el seu viatge impertèrrit.

Millor  pensar  que hi ha per davant. Avui, demà... vint-i-quatre hores possibles, prometedores, suggerents... ens inviten a seguir cavalcant  al  llom d’allò que està passant , just, en aquest moment que estàs llegint.

1 comentari:

  1. Felicitats!!! Encara que siga amb prou retràs, pel teu aniversari i a més a més pel teu blog. El conec de fa poc i m’agrada el contingut crític. La forma com envoltes les paraules, és un art.

    ResponElimina