Pàgines

divendres, 5 d’octubre del 2012

IRONIA POLÍTICA.

Avui, estic content, molt content !!  Dintre de poc serà el  9 d’octubre , dia del País Valencià, la nostra acta de naixement com a poble.

Quan el Sr. Camps manava, va incloure en l’estatut d’autonomia una clausuleta  que venia a dir més o menys , el  País Valencià  farà seues les mateixes reivindicacions , competències o drets  que puga reclamar  qualsevol altra autonomia. (Tots saben que al Sr, Camps li importàvem ben poc , les altres autonomies . Ell , el que volia era fer el mateix que Catalunya, si aquesta reclamava alguna cosa.. doncs València també ! que vol dir això  ? !! Cojones.. si los catalanes lo piden .. pues nosotros los valencianos .. también.!!

Estic feliç .. perquè encara que ara ja no mana, la clausuleta existeix, iii.. aprofitant el 9 d’octubre.. estic CONVENÇUT!!  QUE  EL SR.  FABRA,  l’aplicarà... Ho té a ous.!!
“ como los catalanes “ han pedio” , la independencia , la autodeterminación , o sea.. que si ellos lo han pedio, por algo será...Nosotros los valencianos, también  lo vamo a pedí ,faltaría  MAS “.

Per això estic content, ja veureu , com  Fabra es trau la clausuleta de sota el braç i sense el blau en la senyera i en la llengua del poble.. ENS CONVOCA A TOTS A REFERENDUM PER LA INDEPENDÈNCIA.  ( JA HO ESTIC VEIENT )

 HO TÉ A OUS.. A OUS MARE, A OUSSSSSSSS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada