Pàgines

divendres, 3 d’agost del 2012

UNA IMPRESSIÓ.

Tenia encara a la cartera unes butlletes de la primitiva de quasi feia dos setmanes, ni les havia vist... agafí la moto, per allò  de carregar la bateria i poder aparcar fàcilment i decidí anar a comprovar els resultats i de pas .. tornar-ne a fer.

No, no em va tocar res.

A mesura que circulava observava que tots els establiments estaven oberts  !  Collons !! però que no estem en agost o què ?  Creia que només treballaven els xinos les 24h. i perquè el dia en té 24. (a no ser que Rajoy ens retalle algunes horetes) . Estranyat,” de tot obert” ; me’n vaig al barber... igual tinc sort i no ha tancat tampoc iii...

 encert !!  ESTAVA OBERT, (l’estiu passat tancà) .

-  Ep amic ... qui enguany no tanques ?  no te’n vas de vacances?

- Enguany no .. no està la cosa per tancar... i ara amb l’IVA...no vull que els meus clients se’n vagen a altres llocs.. que si patatí .. que si patatà... que si açò i que si allò..

només aniré alguna setmaneta a la platja i poca cosa més. No puc , Miquel.. no puc.

 Mentre ,em tallava els cabells... i  ell  tararejava una dels cinquanta... pensí :
El millor indicador,  que la cosa no va bé , no es la prima de risc , ni el bono, ni les llargues cues de l’atur  ni les retallades.. ni tant sols que el medaller també estiga quasi buit.. el millor indicador ,com deia,  ES PREGUNTAR-LI AL BARBER PERQUÈ NO FA VACANCES.
 No m’agradaria pensar, que comença a estar malvist fer vacances. On anirem a parar !




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada